Kızlar 26haftalığım çevremdeki herkes sırt üstü yatma bebek için zararlı diyor internette de araştırdım öyle yazıyor gece yatarken hep yan yatıyorum fakat gece kaç kere uyanırsam hep sırt üstü buluyorum kendimi ne kadar zararlı sizler sırt üstü yatıyor musunuz