Kızlar benim yumurtlama dönemi adet öncesi göğüs ucunda hassasiyet oluyordu hamile kaldığımda da olmuştu şuan 5+6 yım 2 gündür filan ucundaki hassasiyet çok azaldı ama göğüslerim şiş mesela tişörtün üzerinden kaşıyorum bazen bi hassasiyet oluyo acıyormuş gibi temas ettiğimde öyle çok olmuyo bazen geliyo bazen gidiyo bu normal mi?