Bernaaa33 İdrarımı yaparken kasıklarımda inanılmaz bir sancı oluyor 😔 o kadar kasılıyor ki canımı alıyor sanki 10 gün önce idrar tahlili yapmıştı doktor temiz çıktı şimdi tekrar aramadan önce normal mi değil mi tecrübelerinize sorayım dedim 😌
Yenianne001 Bernaaa33 bol su içmen lazım enfeksiyon olabilir sonuç temiz çıksa da en az 2,5lt geçmiş olsun
Bernaaa33 Yenianne001 öyle mi içiyorum baya ama ne yazık ki evet 2.5 lt olamıyor ama çok daha fazla içmeye dikkat edeyim teşekkür ederim
Yenianne001 Bernaaa33 bende de aynı sorun vardı. Ölçerek içmeye başladım. Hazır su içiyorum 1,5 lt alıyorum yanıma o tamamen zaten bitecek diyorum. Üstüne bir şişe daha açıp ordan da bitirebildiğim kadarını bitiriyorum. Deneyin ertesi gün Bile fayda edecek
Bernaaa33 Yenianne001 aynen tam bende öyle yapıyorum şişe şişe bitirmeye çalışıyorum suyu da severim içerim devamlı ama sanırım enfeksiyon var aile hekimi antibiyotik ve parol verdi bakalım onları kullanacağım
AABT Canım uzun sure tuvaletını tutma oda oyle sancıya neden oluyor ozellıkle sabahları daha cok oluyor 🤷🏻♀️