Sadece hareket edin hareketsiz kalmayın ben yoga yapıorum ve gebeliğimin başından beri yürüyorum bazen bir şey yapasım gelmiyor ama o günde kendimi hasta gibi hissediyorum ve çok kötü bi psikolojiye giriyorum ne kadar hareket o kadar iyi psikoloji diorum 🤗❤️ herkeze kolay doğumlar sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 hepimiz