Merhaba arkadaslar bebegim normalde de öyle cok hareketli bir bebek değil burda mesela okuyorum canımı acıtıyor tekmesiyle yada uykudan uyandırıyor falan ben bunların hiç birini yaşamadım acıkcası hep normal hissettim ama dün geceden bu yana cok az hissediyorum acaba büyüdüğü için yeri daralmıs diye mi ?