Zeynep1632 Ben Volkan beyi araştırarak gitmiştim hamile değildim bir kaybım vardı beni motive etti 3 ay sonra gel dedi ve ben çok şükür hamile kaldım bebeğimi 4 hastalıkken ögrendim 14 haftalık hamileyim hem bana olan tutumu anlayışı çok beğeniyorum sakin bir şekilde her sorulanı yanıtlar gereksiz hiç bir bilgi vermez ve zamanı gelmeden hiç bir durum için söyle olucak vs demez sakince zamanına göre uyarlar ben bu şekilde tanımladım doktor konusunda bende sıkıntı çeken biriydim eşim de benim de çok çok memnunuz kendisinden 🥰