Akıl verin lütfen 15. Haftamdayim ve zatten düşük tehtidim vardı kanamam çok şükür kesildi lekeleem azda olsa vardı çok az ama dün gece bir damla kan ve koyu kırmızı lekelenme gördüm sonradan koyu kahverengi lekelenme ye dönüştü doktorumu aradım hemen gel dedi hafif kramp şeklinde ağrılarında var ama eşim çok abartiyosun hemen biseyde kalkıp doktora mi gideceksin dedi üstelik küçük bir yerde olduğumuz için pek devlet Hastanesi’ne gidemiyoruz özele gidiyoruz biraz tutumluda oldu baya istemiyor gitmemi özele ya ben mi abartiyorim sence yoksa omu beni anlamıyor benmi onu korkuyorum çok istiyordum bebeğimi ve simdi bişey olucak diye ödüm kopuyor çok şükür herşey Allahtan sabah namazında dua ettim içim gidiyor ya bişey olduysa diye o neden bu kadar rahat bişey olunca mi akli başına gelicek keşke diycek ne yapmalıyım gideyimmi gitmiyeyimmi 😔