haziranin25i Burda bir arkadaş yamuna korseyi önerdi. Benim doğum şeklim belli olmadığı için suanlik düşünmüyorum 💜 Sezeryan olursam kesinlikle yamuna alırım.
haziranin25i 6217 göbeğinizin 4 parmak üstünü ölçüp o şekilde alın. O bu şekilde tarif etmişti bende bu şekilde alacağım 💜🌺
Ipek0z Yamunalar çok güzel ama çok pahalı yaa ben o kadar para veremem şahsen😕 e-bebekte owli korse varmış birçok kişi çok memnunmuş ona bakıcam ben veya medikalden görerek deneyerek alıcam internete güvenmiyorum bu konuda