Sineemm Merhaba güzel anneler ikinci bebeğime hamileyim ilkinde göğüs uçlarım kopacak hale gelmişti emzirirken bundada öyle olur diye çok korkuyorum.. ikinci çocuğunu doğurup bu sorunla karşılaşan oldumu ? Olduysa nasıl atlattınız acaba ?
Burcuu3761 Sineemm benimde aynıydı ilkinde canım 2 ayda falan geçti ama öldğm resmen ağlayarak emziriyordum bebeğim hep kan emiyordu şimdi ikinciye hamileyim bepanthol kremin iyi geldiğini duydum doğuma 2 ay var her gece sürüyorum yumuşacık oldu inşallah olmaz bunda
deniiizz Sineemm 37 haftalık hamileyim 36. haftada başladım gümüş kapak kullanmaya göğüs uçlarımı yumuşattığını hissediyorum bence sizde alıp şimdiden başlayın kullanmaya doğumdan sonra da devam edin yara olmaz inşallah 😊
Burcuu3761 Sineemm ben bi kaç tanıdığımdan duydum ama onarıcı krem olan çatlaklar için olan vücut kremi değil