Bugün tam 16+0 olduk 9. Haftadan beri 4-5 kere kanama yaşadım plasentamın aşağıda olduğu söylendi. Şimdi kontrolüm var dua eder misiniz her şey yoluna girmiş olsun artık işime devam etmek ve tedirginlik yaşamadan hamileliğimi geçirmek istiyorum ☺️ Cinsiyeti de öğreniriz inşallah ❤️❤️