r-prenses Geçen ay ki adet başlama tarihim 17kasım şuan adetim 2gün geçti ama bir kaç gün önce iç çamaşırımda kahverengi akıntı oldu aynı zamanda karnımda ağrı kramp var ara ara bıçak sokup çıkarıyorlar gibi oluyor sizce hamile miyim ?
Mehtapakgl r-prenses canım inşallah gebesindir ama inanki testten başka anlamak mümkün olmuyor. Test yap yanında varsa.
songulshn Hayırlı olsun canım Rabb’im sağlıklı ilerlemesini nasip etsin Rabb’im kucağına almayı da nasip etsin ne zaman öğrendin canım adet zamanında mi
r-prenses songulshn adet günüm geldi hafif lekelenme oldu sonra kesildi 3gün sonra kan verdim beta yüksek çıktı ilk gittiğim hastane kese gördü ama çocuk göremedi kürtaj dedi hastane değiştirdim anında gördüler minicik kalbini
songulshn r-prenses anladım canım maşallah Rabbim sağlıkli hamilelik nasip etsin inşallah Rabb’im kucağına almayı da nasip etsin