Heyecaninizi anlıyorum ama bu tarz hurafe gibi tahminler sadece aileye ümit verip hayal kırıklığı yaşatıyor hepsi bu. Bu kadar çok cinsiyet öğrenmeye meraklı insan oluşu beni korkutuyor. Sanki çok istediği bir cinsiyet var o olmazsa çok üzülecek gibi ben üzülmem sağlıkla gelsin diyen de zaten 5 6 haftalık bebek görüntüsünden cinsiyet tahmini aramaz 🤷🏻♀️ kusura bakmayın kimseyi incitmek istemem ama bana doğru gelmiyor bu arayış