Gunaydin kizlar. Son 4 5 gundur ben bebegi asagida hissediyorum. Yani rahat yuruyememeye basladim baski var.
Bugun yataktan kalkincada sanki cikacak hissi oluştu yani baski artti.
Bu haftalarda olup yaşayan varmi? Daha erken değil mi bunlar için cok endişeleniyorum. Doktora gitmek gerekirse gideyim ama normalde yaşanan biseyse evham yapıp bosa hastaneye gitmek istemiyorum.
Bilgisi olan var mi ?