Bitter93 4 5 6 . Aylarda yapilabiliyo benim kendi doktorum sorumluluk almadi kağıdı da vermedi bende devlete gittim bebege bakti yapilabilir işlem kagidi verdi . Gebe olmadan önce röntgen cektirmistim o doktoruma gittim tekrardan ağrıyan disime dedi disi kurtarmak için kanal tedavisi yapalım dedi bende dedim çek kurtar daha ağrımasın kurtarma dişimi falan morfini vurdu çekti dişi hiçte bi sikinti olmadi para için çürümüş dişi kurtaralım dedi çektiği dişin içi kap kara olmuştu vok şükür kurtuldum yaptırdığımda 4.5 aylikti bebek simdi 6.5 aylik olduk o disle bebegim bile gelişmzdi korkuyla yemek yiyodum ağrıdı agricak korkusuyla