@cagla7980 canım öncelikle geçmiş olsun, 13.haftadayken benim alt ast kan değerlerim birden 80 civarına yükselmişti, kadın doğum doktorum beni dahiliye doktoruna yönlendirdi, ultrasyon çekildi ve safra kesemde çamur başlangıcı olduğunu, gebelik kolestazı teşhisi koydu ve bana dahiliye doktoru bir ilac yazdı, kadın doğum doktorum da bu ilacı içmememi gebeliğe bağlı bir durum olduğunu kullanmış olduğum progestron ilacı ve folik asitin yaptığını, Dahiliye doktorunun vermiş olduğu ilacı kullanmaman gerektiğini, progestron ve folik asiti kesip bir kaç hafta değerlerimi takip ettik değerlerim düşmeye başladı, Taki 21.haftaya girdiğimde şiddetli kaşıntılarım başladı, değerlerim 237 lere kadar çıkmıştı, kullanmış olduğum vitamin haplarını yeniden kestik, perinatoloji doktoruna gidiyorum aynı zamanda safra asiti testi istedi, sonucum henüz çıkmadı ancak bu hastalıkla mücadele etmede diyetin çok önemli olduğunu farkettim, hamurlu şeyler, pasta, tatlı, çikolata, yağlı kızartmalar yenilmezse ve bol su içerseniz hayat kaliteniz artar.