Selam kızlar.ben 30 haftalık ikiz bebeklerimi bekliyorum inşallah. Geçen hafta eşim rahatsızlandı üç gün ateş başarısı terleme geçen salı test yaptırdı Perşembe haber geldi pozitif biz tabi şok korku bitaraftan ayrı odalarda kalmaya başladık 1 gün sonrası bende test yaptırdım pazar baktık negatif çok şükür annemler geldim neolur neolmaz geçer banada diye zaten hamileliğim çok zor geçiyor nefes darlığı sırt agrıları vs. Bugünden beri hapşirme hafif bogazda yanma gözlerim acıyor aksama dogru burnumda tıkandı coook korkuyorum acaba bende covitmiyim bide annemlerde kalıyorum kronik hastalar abim yengem yegenlerimede girip çıkıyorum allahım yardım et 😟😟