Fatmasurkc biraz abartmislar polar takimi felan 🙈 kan kaybettigimiz,ortam soguk ve narkoz aldigimiz icin titreyip usuyoruz.Zaten uyusukluk gecene kadar onlukle duruluyor.Ben battaniye istemistim sagolsunlar getirip ustume ortmuslerdi.Sonrasinda usumem gecince mevsimlik bir takim giymistim.Sonrasinda ter dokuyorsunuz zaten.Lohusa teri.Kiş ayinda dogum yapacaksanizda odalar sicak olacaktir.Polarda giysen isinamazsin.Ben battaniyeyle titriyordum hala🙈 kalin corap alabilirsiniz ama.Yinede rahat edeceginiz bir pijama alin derim.Beni sahsen bir yerde bekletmediler isleri bittikten sonra cikardilar.Pamuklu bir takim almissiniz yeterli olacaktir.Narkozun da etkisi gecince duzeliyorsunuz.Uyusuklugum gecince alt ust giydim hic bir zorluk yasamadim.