Minikbirannee canım ağırlaşma mevzusuna değinicem önce. 31+4 haftalığım elhamdulillah afedersin hoppidi hoppidi derler ya o şekildeyim 🙈 çok şükür şuan ağrılarım yok ilerki haftalar Allah izin verirse ne gösterir bilemem ama şimdilik yerinde duramayan biriyim. Bir de göbeğim yeni yeni belli oluyor. Annem ilk hamilelikte böyle olması çok doğal , ben sana hamile iken benim de böyleydi , doğuma gittim sancım vardı 6 aylık mısın sen demişlerdi eve göndermişlerdi gövdeme bakıp dedi 🙈🙈🙈 takıntıya da gelince bende çok takıyorum ya az hareketi yavaşlasa hemen noldu noldu diyorum 😒 ama çok doğalmış o da doktorum öyle dedi. Her zaman çok hareketli olmazmış. Bir de bizim ki maşallah hem uysal hem uykucu. Doktor sallıyor karnımı uyansın diye surat asıyor kızıyor 🙈🙈 bu haftaya geldik bak tekme duymadım, hep kayıyor uyuyor o da ara ara. Telaş yapma o yüzden 😊