Denizkizi0203 Denizkizi0203 bu haftalarda doğum yapanlar lütfen tecrübelerinizi paylaşın 2700 2800 gibi kilosu hareketleride güzel sıkıntı yaşamayız degilmi çok erken mı sizce lütfen yardımcı olun
Beyza_yzk Denizkizi0203 Hakkınızda hayırlısı olsun canım inşallah sağ salim kucağına alırsın yavrunu ciğer geliştirici iğne falan vurdular mı
Denizkizi0203 KkubraKkubra44 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ben fazla endişeliyim çok mu erken acaba diyorum üzülüyorum inşallah sağlıkla gelir yoğun bakıma felan almazlar insallah
Omrgzmglr Denizkizi0203 ben cumartesi günü dogurdum 35+5 acil alındım 2730 gram doğdu ciğerleri iyi ciğer geliştirici vurulmusdum ama küveze aldılar 13 gün bebek anne karnında sandı ve küstü emmedi mama içmedi
Denizkizi0203 Omrgzmglr tatlım en azından sağlık sorunu yokmuş ne güzel aslında emzirmek için ısrarcı ol ki bebeğini alıştır emmeye ve kendine
Omrgzmglr Denizkizi0203 canım maaalesef yoğun bakım o kadar kötüle değil emzirmek bebeği gıstermıyorlar bile sanki kendileri doğurmuş
Unlukacar Denizkizi0203 canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende 35+4 de doğum yapmıştım şimdi bebeğim 2 aylık çok şükür 🙏🏼
Unlukacar Denizkizi0203 yok canım girmedi ultrasonda 3100 gr di canım 2800 doğdu solunumu da iyi olunca küveze girmedik benim suyum birden geldi 3 saat içinde kovid testim yapılıp doğuma aldılar