ArasMom34
Ysfnannesi gerçekten de hastane para kazansın kafasında bi doktor değil ve tamamen normal doğum yanlısı gerçekten gerekmedikçe asla sezaryene yanaşmaz ben de kendisine gidiyorum çok memnunum tek dezavantajı çok yoğun olması 7. Haftadan beri gidiyorum daha bir kez problem yaşamadım ama bu yoğunluktan dolayı belki problem yaşayabilirsiniz randevu almak biraz zor ama 7-10 gün önceden alırsanız bi problem olmuyor acil durumda gittiğinizde de asla geri çevirmez aradan alıyor