Mommy2b Bihitta boyamak kimyasaldan uzak durmak için yapılmıyor. Kesilmemesinin batıl inanç dışında mantıklı açıklamasını hiç duymadım
MiranEfeninannesi Ben ilk öğrendiğim zamanlarda kestirdim. Ve kestirdikten sonra normalde uzamayan saçım baya hızlı uzadı gürleşti parlaklığı arttı. Hamilelikle bi alakası vardır elbette ki diye düşünüyorum 😊
Bihitta Teşekkürler ben boyadım ama kestirmekten korkuyorum,korkutuyolar batıl inanç işte bebeğin ömrü kısalırmış falan…
Mervece06 Ben kestirdim doğuma yakın bi daha kestiricem valla millet şaçmalıyor yok ömrü kısalır falan onu sadece Allah bilir bi saç kesilmeye ömrü kısalsaydı töbe töbe valla böyle şeylere inanmayın