Güzeller güzeli kızıma kavuştum şükür hayatımıza hoşgeldin. 2.5 yaşında da abisi var ara ara krizlere giriyoruz ama idare etmeye çalışıyorum. Zormuş iki bebeyle bacilar kardeşim yanımda olmasa ne yapardım bilmiyorum Allah ondan azı olsun darisida doğurmak için gün sayan diğer arkadaslara sağ salim doğurun inşallah 💕💕☺