Aselminaaa ben adet takvimi kullanıyorum orda dongum 28 gün canım ve her ay gelen günü değilde adetim başladığı günden beri 28 . Günü adet günüm olarak hesaplıyor keza doktorum da aynı şekilde hesaplıyor ben bu şekilde biliyorum tabikide herkezde farklidir