ikizminikler HavvaF sencer çok duyulmadık bi isim o yüzden kulağa pek hoş gelmiyor açıkcası cihangir daha hoş 🌿
nisanurcanevi Siz bilirsiniz ama cihangir daha guzel gibi. Sencer ’i kendi adima pek begenmedim degisik geldi ama sizin icinize sinmesi onemli elbet. Bende fikrimi sormussunuz yazayim dedim 🤗🤰👶🏻saglikla kucaginiza alin insallah
HavvaF nisanurcanevi Sencer ya da Sancar diyen de var evet biraz değişik Melikşah’ın oğlunun ismi oradan esinlendik açıkcası🤭 çok teşekkür ederim fikriniz için🤗
Ozgglt_ Bana niye Kurtalar vadisindeki kötü karekteri hatırlatıyor bu isim ya 🙄 babam sağolsun ergenlikteki bilinçaltım felaket 🤭
HavvaF Astadavistabeybi evet pek yaygın değil galiba ama tek başına da yeterli bir isim bence🤭 biz zaten tek isim koyacağız. Teşekkür ederim düşünceniz için🤗
Astadavistabeybi HavvaF ismi gibi harika bir ömrü olsun gerçekten öok güzel bir isim seslenince de çok hoş bir hava katıyor rabbim sağlıcakla kavuştursun canım 🙏🌸
HavvaF Astadavistabeybi Amin Allah razı olsun🤲🏻 güzel düşünceleriniz beni çok mutlu etti 💜 Rabbim herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻