Yesim18 Hanımlar ne zaman doktor norm yada sezeryan olucak dedi kaçıncı hafta da çatı muayenesi yaptı
Duygukocc Yesim18 doğum yaparken bakıldı 35+6 da doktorda ilk bebeğin olduğu için normal bekliyoruz demişti 1-2 hafta önce sorduğumda
Rumeysssa Ben 38+2 yim bugun yapildi bana ve 1cm acilma var dedi doktorum. Sancim vs. Olmadigi icin eve geri geldim beklemedeyiz bakalim.
Zafsim0801 Ben sezeryan istedim çatı muayneside istemıyorum dedim sezeryan olacağı için yapmayız Ozaman dedi doktorum
deniiizz Busra5168 hiç acımadı kendinizi kasmayın rahat olun çok kısa bir işlem zaten saniyeler sürüyor :)