Cicis herşireler çok suratsızdı pandemi dönemi evet çok çalışıyolar ama yeni doğum yapmış bi kadının yanında bukadarda olmaz🙈 yiğenimin eldiveni çıktı ee yeni doğmuş bebek elleri kürdan gibi giydiremedim o sıra hemşire girdi odaya siz takabilirmisiniz dedim ve gülümseyerek söyledim suratıma bakmadı cevap bile vermedi. Ablamı doğuma aldıklarında bebek kıyafetlerini götürmemizi söyledi hemşire ve dediği yere gittim beni yeni doğan yoğunbakımına göndermiş ödüm koptu yiğenime bişey oldu sandım meğersem yanlış yeri tarif etmiş yani birazda amatörlerdi açıkcası hakim değildi olaya. Aynen haklısınız doktor ne kadar mükemmelde olsa 24saat sizin başınızda hemşire bekliyor. Tabi doğumdada ablam biraz sıkıntı yaşadı en baştan beri sezeryan istiyorum dedi rn son kontrole gittiğinde ağrısı vardı ve gözlem için o gece hastanede kaldı ertesi gün doğuma aldılar 38haftalık doğdu bebeği. Gözlem için kaldığı gece 3 kez alttan muayeneye gelmişler sezeryan olucak insanı neden alttan muayene edersin ki hadi ettin 3 kez niye ve ağrısı varmış en sonuncuya zaten izin vermemiş ebenin dokunmasına. Açıkcası bizim biraz ağzımız yandı başkentten beklediğimiz gibi değil ama gine söylüyorum doktorları mükemmel.