Arkadaşlar merhaba, ben 22 haftalik hamileyim. son günlerde dikkatimi çeken, göbek deliğimin çevresinde içten morarma var sizce bu neyin nesidir ☹️yani normalmidir, korkuyorum açıkcasi. kontrol umede daha 2 hafta var sizce endiselenmelimiyim? yardımcı olursanız çok sevinirim, şimdiden çok teşekkür ederim..