Gebeliğimin ilk haftalarından 4-5 aylık olana kadar kullandım bio-oil. Fakat bana nemlendirmesi yeterli gelmedi karnım büyüdükçe kaşınmalar yer yer kuruluklar çok arttı. Günde 3 kere sürmeme rağmen bende işe yaramadı. Bırakıp başka bi nemlendirici kreme geçtim. Bio-oil in yapamadığını yaptı. 36.haftamdayım sadece krem sürmeyi akıl etmediğim kalça kısmımda bi anda çatlak oluştu. Çatlak oluştuğundan beri kalçama da krem sürüyorum artık ama olan olmuş oldu hatıra kalacak artık :)