gulser53 Rabbim hayırlısıyla kavuştursun yavrunla inşallah💞seninde benim gibi büyük haftalarda kayıpların varmış ilaç gibi gelir evladın inşallah (bizde 30 haftalık olduk ilk defa bekliyoruz hayırlısıyla)
Melis99 gulser53 amiin inshalla 🤲 evet iki kayipim var bu uçuncu gebeligim serklaj yapildi chok shukur 38+4 olduk bugun sezeryan olaçam alahin izninle..🤲🤩