Bebisveannesii
Kendi kızımın adı Hüma💜 çok severek koyduk. 2. Ye hamileyim kız olsaydı Asya ismini düşünmüştüm ama oğlumuz olacak şimdi onun ismine karar veremedik 🤭
Arkadaşlarımın bazılarının kızlarına koydukları isimleri yazayım size ben hepsini beğeniyorum🤭
Armin,
Asel,
Öykü,
Amine,
Burçe,
Eslem