MucizeAnnesii Daha hiç aşermedim . aşerdiğinizi nasıl anlıyorsunuz ? 16. Haftaya gireceğim daha hissetmedim .
tonbikinannesi MucizeAnnesii bende hiç aşermedim doğum yapmış bir arkadaşım şöyle tarif etmişti o an onu o kadar çok istiyorsun ki ondan başka bişey yemek istemiyorsun aşırı bir yeme isteği oluyormuş o yiyeceğe karşı olmazsa olmaz bazında 😅
Sedahakan14 MehZey ahaha 😅😅 ben küçükken kahve içirmezdi annem kızlar kahve içmez içerse kara kız olur derdi 😅