Ilovemybaby Herkes aynı şeyi söylüyor. Doğum sonrası hem süt hem gaz için bol su için diye. Bol su derken 4,5 litre filan mı yani bol sudan kastınız ne??
1PrensAnnesi Ilovemybaby en az 3litre sezaryen sonrası müthiş şişiyo bacak ve bilekler onlarıda indiriyo
irva Ilovemybaby Bana doktorum günde 4 litre su iç demişti doğumdan sonra.Nerde 4 litre 😂 doğumu yaptım iştah kesildi zaten su da içemiyorum o kadar normalde de pek seven biri değilim.Anca 2 litre zorluyorum o kadar.
Beyza_yzk Ilovemybaby Canım içemesen de zorla kendimi hem sütün bol gelmesi için hemde doğum sonrası kabızlık hemoroid sorunu olmaması için şart 😊
Ilovemybaby 1PrensAnnesi Ben bugün ilk defa 3 litreye zorladım kendimi ve lavabodan çıkamıyorum. Karnım şişiyo. Ameliyat sonrası nasıl o kadar içecem bilmiyorum🙄
1PrensAnnesi Ilovemybaby şimdiden alışmaya çalış en güzel süt yapıcı su ve emzirirken için yanıyo her emzirme sonrası çok içersin o yüzden