Sibbeell Kızlaaaarr ozellikle benim gibi tup bebek yaptıran ve igneler ilaclar derken kilo kontrolünu nasil sağladınız lutfeeenn yardiimmm
mercimeginanne Sibbeell bnde kilo aldım diyordum ama ödemmiş sonra verdim. İlaçlar ödem ve şişkinlik yapıyor direk.
Dlngnz Sibbeell ben tüp bebek tedavisi olduğum dönem spora gidiyordum kafamı takmama yormamak ilaçlardan kilo almam için hata transfer olmadan önceki gün bıraktım hata 8 kilo verdim🤷♀️ Birazda insanın kendi elimde bence😊
Deletedmom5 Sibbeell 60 kilo ile başladm suan hala 60 kiloyum ilaçlar cokta şişirmiyo sadece iştah acıyor o da senin elinde ☺️ Yedm ama bol nol yuruyus yaptm halada yapıyorm sende oyle yap☺️
Kimkibu Sibbeell yememeye calıstım ama aldım yinede malesef ilaclar dehşet iştah açıyordu yürümeye çalışıyordum sürekli ama bir 5kg geldi malesef🤦♀️
Cantanemm Ben hic kilo almadm tedavi sirasinda ekstra bi sey yapmadm kilo aldiysanizda strestendir muhtemelen
Sibbeell Aslında tartılmadım ama kilom da değişiklik yok gibi sadece şişmiş hissediyorm bool su iciyorum zaten calisiyorum da hareketsiz değilim ama bunaltiyor beni azcık bu his🤷♀️
Elisaelisa34 Bende kilo almadım ama şişkinliğim oldu. Sanırım ilaçlardan o da. Hem kilo bu süreçte takacağınız en son şey olsun inşallah süreciniz çok güzel bir şekilde ilerler ve yavrunuzu kucağınıza alırsınız. Kiloyu sonra düşünürüz🤗
Y-S-S-Kra10- Sibbeell ilaçlar bende çok iştah açmıştı birde iğnelerden dolayı karnımda boş bi şişlik vardı. Bir iki kilo almıştım tedavi görürken 😊ama değdi ilk denemede tuttu 23+2 olduk çok şükür 🙏🏼
Y-S-S-Kra10- Sibbeell inşallah canım Allah sanada o çift çizgiyi görmek nasip etsin🙏🏼☺️Emeklerini boşa çıkarmasın inşallah🌸😊