Kbra007 Merhaba hanımlar, 17.haftadayım ancak 2 haftadır ara ara göğsümden şeffaf sıvı geliyor bazen koyulaşıyor süte benziyor 1-2 damla şeklinde. Yaşayan veya bilgisi olan var mı? Normal midir bu haftalarda?
aktkr Kbra007 canım hamileligin her asamasinda olabilir bu senin tek dikkat etmen gereken şey sen asla dokunmayacaksin göğsüne. Ucunda toparlanıp sertlesedebilir ama sen dokunma. Çünkü doğumu tetiklermis.
Beker Kbra007 sıkmamaya dikkat edin banyoda çok fazla ovalamayın biraz erken bşr hafta sanırım ama bşr soun da olacağını düşünmüyorum
Asya44 Gelmesi normal bir durum doktorum soyledi bana ama cok kurcalama gogusunu erken dogumu tetikliyormuş