Hanımlar merhaba, (19+4). Haftamdayım ve günde 2- 2.5 litre su tüketiyorum. Fakat su içtiğim gibi sanki vücutta başka organ yokmuş gibi hemen tuvalete sıkışıyorum gittiğimde de sıkıştığım kadar yapsam içim gam yemeyecek 🙈 hayır o da değil wc den çıkıp odaya geçiyorum beş dakka sonra bir daha idrara sıkışıyorum 😂 bu normal sanırım değil mi ? Birde çoğu hamilede su azalması felan okuyorum bi kurt düşmedi değil içime 🙈 gerçi bebeğin suyu azalsa yada gelse sanırım vajinadan gelir.. ayh ilk gebelik olunca harbi her değişen şey çok enteresan soru getiriyor insanın aklına. Tamamen bilgisiz kalıyorum şaşkınlıkla gelişimimizi öğreniyorum 😍 benim gibi sudan çıkmış balığa dönen var mı acaba ?