Kızlar merhaba 37+4 olduk bebeğimin kafası doğum kanalına girmiş dedi doktorum ancak açılmam yok suyumuz da azalma var 40 haftayı beklemez dedi normal doğum yapmayı çok istiyorum ve burada Meryem Ana otunu çok duymuştum şimdiden suya koysam açılmam olur mu birde koyduğumuz suyu içmemiz gerekiyor mu yoksa içilmiyor mu ikiye bölünmüş kimisi için kimisi içmeyin yazmış doğumunda kullananlar bana yardımcı olabilir mi siz nasıl yaptınız? Herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin rabbim inşallah 🥰💙