Buketkucuk Busraozzz bu teste göre hamilesin canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙃
Buketkucuk Busraozzz canım kan testi tekrarlanıyor zaten, idrar testinide tedbir amaçlı yapmışlardır muhtemelen
EcemUgur01 Hayırlı olsun hamilesin 😍 bende tam regl günümde yaptırmıştım 267 çıktı 1 hafta sonra 8400 civarlarında çıktı sağlıcakla kucağına alırsın inşaAllah 🙏
EcemUgur01 Busraozzz evet tam ram regl günümde kan testi verdim 267 çıktı tam 7 gün sonra tekrar kan ve idrar verdim kanda değil ama idrarda bakmışlar HCG değeeime oda 8400 çıkmış 🤭 gecikme olmadığı için normal değerin
EB1661 Busraozzz erken öğrenmene rağmen değerin maşAllah baya yüksek gözün aydın kuzum sağlıkla gelsin yavrun
Madi Ben kan verdiğimde 36 çıkmıştı 🙈😄evde test yaptım çok açık pembe çıktı ,doktor belki de yanlış gösteriyor demişti ,adetime bir hafta vardı ama ben hamile olduğumu hissediyordum 😍şu an 13+4 haftadayız çok şükür 🙏🏻