Uzun zamandır kasık ağrım yoktu dün çok oldu ara ara bugün de bi kaç kere oldu çok şiddetli değildi geldi gitti su gibi bi şey gelmiş acaba bi sorun mu var pazartesi gününe randevum var o zamana kadar beklesem bi şey olur mu? Ya da bu sıvı normal mi akıntı gibi de değil