Herdem25 Merhaba arkadaşlar bende bebişimi sağ salim kucağıma aldım. Bugün 8 günlük olduk. gelelim bizim hikayemize… 7 aralık pazartesi günü sabah namazından sonra uyudum 9 da adet sancısı gibi sancı ile uyandım bi umut lavaboya gittm hiçbirşey yoktu. 39+5 tim. Lavabodan sonra sancım bir tık arttı ve sıklaştı. Eşim işteydi hemen haber verdim. Biliyordum ki bi önceki doğumumdan çok ani gelişiyordu herşey. Önceki doğumumda hastaneye girdik 10dk sonra kızım dünyaya geldi az kalsın arabada olacaktı🙈 eşim geldiğinde 10 u 5 falan geçiyordu hemen hastaneye gittk. Eşim arabayı park edene kadar hastanenin girişinde bekledim yürüyorum nefes egzersizleri ile dalgaları karşılıyorum falan. Derken eşim geldi tam işlemleri yaptırıyordu ki suyum açıldı apar topar yukarı çıktık. Ebeye söyledik tabi rahatlar zannetmiyolar ki hemen doğurcam. Neyse doğumhaneye alındım ebe muayene edip doktora haber verecekti. Doğumhaneye hastabakıcı görürdü. Hazırlandım ebeyi bekliyorum gelen yok🤷🏻♀️ Dedim doktora haber ver bak ben çabuk doğuruyorum dur ebe gelcek diyo en son ayaga kalktım dedim kim gelcekse gelsin hadi artık aradı ebe geldi. Muayene etti 6-7 cm. Doktorumu aradılar oda beni biliyo hemen demiş doğumhaneye alın o çabuk doğuruyo😂Çok kısa sürede de 10 cm oldu doktorum geldi 2-3 ıkınmaya da oğluş geldi yarım saat içinde oğlum kucağımdaydı. Hemen tentene temas yapıldı baya bi beklendi kordonu hemen kesilmedi hatta eşime kesmek nasip oldu. Tabi ebeler hastabakıcı şok gercektende çabuk doğuruyomuşsun dediler. Kesi olmadı sadece yırtılmadan dolayı dikişim var ama önceki doğumumda dikişten çekmiş biri olaraktan bunda çok iyiyim. Doğumda yanınızda olan kişiler doktorundan ebesine hastabakıcısına çok önemli. Tramvasız bi doğum yaşadım elhamdulillah. Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın. Herkese kolay sağlıklı doğumlar diliyorum🤲🏻🌹
Zhrblt Herdem25 ay inanmıyorum şaka gibi resmen hayalimdeki doğum böyle 5 6 cm e kadar evde durup öyle gitmek istiyorum Allah nasip ederde normal olursa bana daha çok var ama dua edar misin seninki gibi kolay ve hızlı olsun🤭🙈
Dilekyc Herdem25 saol cnm Allah razi olsun anali babali olsun bebeğin kuzum ilk doğumun nasildi zormuydu
Herdem25 BilgeYzcl sanırım yapı. Bi öncekinde erken doğum riskinden yattım progestan kullandım. Dedim zor olur ama olmadı. Bundada pek öyle yürüyüş egzersiz yapmadım zaten kasık ağrım oluyodu sağımdan soluma zor dönüyordum. İlk doğumum bile 4 saat içinde oldu çok şükür yani bana göre yapısal bişey
58Vildan Herdem25 hayırlı olsun gözünüz aydın Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah 🤲 benimde oglum 5 saat içinde doğdu açılmam 3 saat içinde tamamdı. Suni sancı ile dogum yaptım acaba ikinciyi sizin kadar kolay dogurabilir miyim 😅 siz ilk dogumunuzda kendi sancınızla mı dogurdunuz
Herdem25 Dilekyc ilk doğumumda sabah nişanım geldi gittik 3 cm açılmam vardı yatışım yapıldı ama hiç sancım yok. Sonra öğlen gibi epidural ve sancı takıldı ama sancıyı hemen çıkardılar çünkü benim sancım başladı öğlen ezan saatlerinde falan 16.45 de kızım dünyaya geldi. ikincide sabah 8 gibi başladı 10.10 da dünyaya geldi hastaneye zor yetişmişiz. üçüncüde yukarda anlattığım
Hcrblt Maşallah size ve bebeğinize Allah uzun güzel bı ömür nasip etsin🥰🥰Bizlere de böyle kolay doğum nasip olur inşallah, okurken istemsizce güldüm nekadar güzel gözlerim parladı darısı bizim başımıza artık 🤩🤩🤩🤩
Herdem25 Hcrblt ahh siz bide eşimi görseydiniz adamcagız her doğumumda bi yerdeyken yakalanıyo. İlk kızımda namaza gitmiş bi gelmişki doğmuş. İkinci kızımda yatış işlemlerini yaparken doğmuş. Oğlumda ise arabaya çantamızı almaya gittiğinde 😂😂🙈🙈 ki biz kimseye haber vermedik hastaneye giderken bu kadar hızlı olcagını tahmin etmedik galiba eşim bile o telaşla cantaları arabada bırakmış çocuğa kıyafet istiyolar ne buldu onu vermiş 😂 sonra bana kıyafet istediler meğer benim çantamı getirmemiş gitti onları getirdi adam şok 😂😂😂
Herdem25 Dilekyc şimdi nasıl diyim bilemedim tabi zor canınızdan bi can çıkıyo ama yapıyla da alakalı işte hiçbişey zorluk olmadan olmuyo ama normal doğumdaki dikişten çekmiş biri olarak sezeryana kıyaslarsak daha çok çekmeye değer…
Hcrblt Herdem25 Nediyceğimi bilemedim valla maşallah neguzel şeyler gülerek doğum hikayesi anlatmak 😂🤩🤩
Herdem25 Hcrblt doğumdan sonrada dikişimde bi problem olmadı şükür hemen ayaklandım doktor beni görmeye geldiğinde bebeğin altını temizliyodum beni gördü tabi yaa zaten sen doğurmadın dedi😂 ha bide hastabakıcının şoku var eltime demiş o ne çabuk doğurdu öyle geldi ben çabuk doğuruyom dedi gerçektende öyle oldu😂😂😂
Hcrblt Herdem25 😂😂😂Gecenin bu saati hiç güleceğim yoktu Allah ta sizi güldürsün etrafımda hiç böyle doğum yapan birini duymamıştım demekki varmış 😂🤩
Feride34 Herdem25 hahhah gerçekten istemzsizce gülme geliyo yazdıklarınıza ne kadar çabuk dogruyo falan😂😂allahım bizede nasip etsin🙏Bu arada nabtınız yani yürüyüş egzersiz ney bunun sırrı yapı diyosunuz da günlük yaptıklarınızdan az da olsa anlatsanız
Herdem25 Hcrblt aminnn sizede nasip olsun😉sanırım anneme çekmişim onunda böyle kolay olurmuş doğumları