Sevo03 ben canım ben .. 10 haftalıkken başladım bir ilaç gibi kullandım hemde düzenli sabah akşam .. lierac, Hindistan cevizi yağı , bioil çok uzun süre evet dedim ya işe yarıyor düzenli kullanımda birşey olmuyor kafasındaydım ta ki 34 haftaya gelene kadar 😐 eşim bile eğer ki senin çatlağın olduysa herkesin olmuştur hayatım diyor çünkü o kadar çok düzenli bir şekilde uygulama yaptım ki anlatamam ama ne yaparsan yap cidden çatlak olmazsa olmazmış , vücut yapısı ile alakalı tabi . Şimdilerde karnım bir fermuar gibi cırt cırt açılır gibi yırtılıyor valla ve benim elimden birşey gelmiyor malesef 😟🤷🏼♀️