EsraKaraku Kızlar bugün doktora gittim 6gün önce öğrendim hamile olduğumu kese gözükmedi kaç haftalık kese gözükür yada başka bir neden olabilir mi ?
Leylacagan EsraKaraku canım 5 haftalıkken vajinal ultrasonda gözükür ama karın dan bakılan ultrasonda 6 hafta da gözükür anca bnimde öle oldu
Pcoslubiranne EsraKaraku beta 2500ken vajinal ultrasonla 5000 ken karından ultrasonla görülür.Geç dollenme olmadiysa 5 haftalikken karindan gorebilirsin ben 5+3de karindan gordum.
EsraKaraku Leylacagan pazartesi çağırdı suan adet tarihine göre 5+2 o zaman pazartesi 6 olucak gözükür herhalde
BrcuSibell Leylacagan normal ultrsndan benim 5 haftalıkken görünmüştü canım yani herkeste değişebilir
Leylacagan EsraKaraku gözükür cnm bende 7 haftalığım daha yeni bugün görebildim bebişimi 😀 6 haftada kesesi 7 haftada kendi ve kalp atışı duyuluyo
Bebegmibkliyrm Canim ben hamile oldugumu ogrendikten 3 gun sonra gittim doktorA. Hcg 392 idi. Karindan bakti hicbisy gozukmedi yeni oldugu icindir ddi doktor. Gecen hafta tekrar gittim 5+3 iken kese gorundu. Simdi pazartesi de kalp atisini dinlemeye gidcz
Bebegmibkliyrm EsraKaraku canim dollenmeye gore degisiyo kimi gec dolleniyo. En son adet tarihin neydi senin
Pcoslubiranne EsraKaraku alttan demistir ama beklemek lazim biraz. 5 haftada gorunmesi lazim karindan gorunmezse alttan baktirilir.
Bebegmibkliyrm EsraKaraku benimkide 12 nisandi canim. Bir gun bile fark ediyo. O yuzden korkma yani. Bende gozukmez diodum. Hele karindan hic gozukmez diodum . Cok sukur gorundu. Zayif olanlarda daha cabuk gorunuyo die biliyorum bide
Saganak EsraKaraku acele etmeyin ya bana 5. Haftda gözükmüyor dediler 6da var gibi yok gibi olsada bozuk düşer dediler dış gebelik dediler en son kürtaja diye gittim o sırada gördüler acele etmeyin geç döllenme oluyor bişi oluyor benim öle olmuş mesela