Selam anneler 34h5g hamileyim bugün hastane kontrolümüz vardı bebeğim 38h3g çıktı doktor önümüzdeki hafta salı günü icin randevu verdi çatı ölçümü yapacakmış sezeryan mı normal mi olacak karar verecek haftaya gittiğimizde bebegim yine büyük çıkarsa bide sezeryan derse erken gün verirmi acaba bugün 38h3g diyince sancım geldi resmen hazır olmadığını hissettim bian beni anladığınızı umuyorum böyle bi şeyle karşılaşan çok anne vardır benimle deneyimlerinizi paylaşın lütfen.