Korkunun ecele faydasi yokmuss bende dun gittim doktora nst de sancim gorundu ben hissetmedigim icin muayene etmedi cumartesi tekrar cagirdi sanirsam o zaman cati muayenesi yapilcak vee sancilarin devami gelir.bebek heran gelebilir dedii 39.haftama gircem😌😌
Banada dua edinde hayirlisiyla atlatayim hamislerin duasi kabul olurmuss