Arkadaşlar merhaba, aşılama ile hamile kaldım 20 Kasım’da hamile olduğumu öğrendim ertesi gün kanama oldu 22 Kasım 48 çıktı 24 Kasım’da 32 ye düştü kimyasal gebelik denildi, evde ovülasyon testi yaparken hep çift çıktığı için şüphelenip doktora gittim. 11 Aralık’ta değerim 1533 çıktı iki gün sonra ise 1410 çıktı .. bugün gittim tekrar 2186 çıktı böyle bişey başına gelipde sağlıklı gebelik sürdüren var mı acaba