Esra-dmr Kızlar midemin hizasından ve sırtımdan kaburgalarım batıyor resmen. 13+5 haftalık ikizlere hamileyim. Ama baya soluk kesici derecede oluyor duruluyor son 1 saattir. Yaşayan var Mı acaba ? Tam da tarif edemiyorum ama
Mpy Esra-dmr korkutmak istemem ama korona olmus olabilirsin benim de gecen hafta sırtıma gogsumun ortasına ağrılarla başladı sonra bacaklarıma indi sonra ateş derken test yaptım pozitif .. suan karantinadayim dikkat etmeni oneririm
Esra-dmr Mpy yaa bunu takip edeyim o zaman . Bende baskı falan mı yapıyor ki bebişler diye düşünmüştüm 😞
Gulsen4224 Esra-dmr o yüzden ağır geliyor bebekler cnm şimdiden ben oğlumda son haftalara doğru kaburgalarım agrırdı zor sırtımın ortası felan agrırdı🤷🏻♀️
Esra-dmr Gulsen4224 tam da öyle ağrıyor cidden. Göğüsler falan da birden büyüdü iyice malum demek ki ağır geliyor şu an 😊