Selam kızlar doktorum reyaptaydi fakat kendine özel muayene açtı orada devam ediyoruz ve doğum buyuk ihtimalle esencada olabilir ama o hastane bana cok guven vermedi ama ebe ve doktor benim doktorum ve ebe hanım olacak orada doğum yapan varmı odaları nasıl hemsireler nasıl biliyormusunuz ?