nilarya Ikıncı ovülasyon testınde t çizgısının c çizgisinden daha koyu olduğunu görünce acaba yanlış bırsey mı yaptım dye düşündüm 🙈 Dadas
nilarya Bittercikolata çok erken görünce inanamadım takvime göre dört gün sonra olması gerekıyor demekki takvime çok güvenmemek gerekiyormuş
Dadas nilarya yok canım doğru birşey zaten öyle olması lazım. Testi yapmaya devam et bu sefer t siliklesince yada hiç çıkmayınca yumurta çatlayacak. Ve testleri günde 1 kere yap sadece. İlişkini de aksatma😊
Bittercikolata nilarya takvimle vücudun bir olması imkansız. Doğru günü yakalamak için zaten ovulasyon yapıyoruz 😊