Merhaba. Bursa’da yaşıyorum. 18+3 haftalık gebeyim. Başlarda evime de yakın olduğu için Medicana hastanesine gidiyordum. Doktorumdan çok memnundum. Daha sonra başka özel hastanelere birlikte Medicabil de pandemi hastanesi ilan edildi. Özellikle eşimin yoğun ısrarı ile hastaneden ayrıldık. Özel kliniğe başladık. 2.randevumuzu da aldık.
Gittiğimiz kliniğin ameliyathanesi yok. 3 farklı yerde doğum yaptırıyor. İçlerinde pandemi hastanesi olan 2 yer var. Biri benim ayrıldığım hastane. Bizde pandemi olmayan hastane olabilir gibi bir konuşma yaptık yeni doktorla.
Bu arada kronik farenjitim var. Dediğim gibi ilk Doktorumdan çok memnundum ve yeni yerin ameliyathanesinin olmaması kafamı kurcalıyor. Doktor ve hastane önerisi de olabilir çok karmaşık haldeyim. Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim :) ❤️