Prensees Doktor 12 nisan doğum Olabılır dedı sormayı unuttum doktora o an bebeğe bakarken ultrasonda Kızlar, ama kendı dusuncem normal Doğum TArıhı sanırım 12 nisan çünkü sezeryan tarıhı vermesı ıcın daha erken sanırım fikri olan arkadaşlar var mi ?
Ozdmrkbraa Prensees beklenen doğum tarihi ultrasonda bebeğin gelişimine göre yazıyor onu söylemiş doktorunuz
Mervensn1 Prensees evet evet bizim doğum da 25 Mayıs görünüyor doktor söyledi sezaryen için 38. Hafataya falan veriliyormuş tarih
Prensees Mervensn1 aynen sanırım 40 haftalık hesaplandı 12 nisan yaniii sezeyaj olursam ıkı hafta önce alınıcak 1 nisan Şaka çocuğu olucak evladım 😂😂😂