Gazelllll rica ederim canım bebek kesesindeki suyun yenilenmesi ve kan üretimi için su şart o yüzden en az 2-3 olmalı ki bçbreklerde hamilelikte büyüme ve enfeksiyona açık oluyor bol su içmek seni ve bebeği koruyacaktır ihmal etme ben eşime 1.5 lt lik şişelerden aldırıyorum bardakla içmek zor oluyor içtiğimi hesaplayamıyorum diye iki tane 1.5 luk içiyorum kendimi şartlıyorum o zaman kolay oluyor